Randevum Cepte

Satış ortağımız olun, %40 komisyon kazanın!

RANDEVUM CEPTE SANTRAL SİSTEMİ

Randevum Cepte Santral Sistemi, müşterilerinizle yaptığınız tüm görüşmelerin ses kayıtlarını saklayarak müşteri memnuniyetinizi takip etmenize ve sorunları daha hızlı çözmenize yardımcı olan bir sistemdir.

Ajanda Sistemi

Ajanda sistemi, işletmelerin günlük notlarını tutabileceği, iş yoğunluğunda dahi alınan notları unutulmamasını sağlayan ve iş verimliliğini artırmaya yardımcı olan kullanıcı dostu bir sistemdir.
Ajanda sisteminin başlıca özellikleri şunlardır:
Not tutma: İşletmelerin günlük iş planlarını, önemli tarihleri, müşteri bilgilerini ve diğer notlarını tutmalarına olanak tanır.
Not hatırlatmaları: Alınan notları takip etmek ve unutmamak için hatırlatmalar oluşturur.
Alarmlar:: Not hatırlatmaları için alarmlar kurarak, iş yoğunluğunda dahi notları kaçırmamayı sağlar.
Kullanıcı dostu arayüz: Kolay kullanımlı ve anlaşılır bir arayüz sunar.

Randevum Cepte

Yeni Nesil Randevu Yönetim Programı!

Randevu Yönetimi

İşletmeler, randevu yönetimi yaparak müşteri memnuniyetini ve işletme verimliliğini arttırır, maliyetleri düşürür.

Adisyon Yönetimi

Her müşteri için ayrı hesap takibi yaparak düzenli olarak hesapları takip edin ve karışıklıkları önleyin.

Ön Görüşme

Potansiyel müşterilerden gelen her türlü veriyi kaydederek, detaylı analizler yapın ve uygun müşterilere kavuşun.

Kampanya Yönetimi

Bu özellik işletmelerin müşteri trafiğini, satışlarını, gelirlerini ve müşteri memnuniyetini artırmasına yardımcı olur.

Etkinlik Yönetimi

Bu özellik sayesinde işletmeler, etkinlikleri daha verimli ve etkili bir şekilde gerçekleştirebilir.

Müşteri Yönetimi

Müşteri bilgilerini, satış raporlarını ve müşteri hizmetlerini kişiselleştirerek müşteri memnuniyetini artırın.

İşletme Adınıza Özel Uygulama!

Müşterilerinizin akıllı telefonlarının menüsünde logonuzu günde 100 veya daha fazla kez gördüğünü hayal edin. Bu, marka bilinirliğinizi ve müşteri sadakatinizi artırmanın harika bir yoludur.

Randevu Yönetimi

Randevu yönetimi, işletmelerin müşterileriyle etkileşimlerinin önemli bir parçasıdır. Müşterilerin randevularını kolayca ve hızlı bir şekilde planlayabilmeleri, işletmelerin müşteri memnuniyetini artırmasına yardımcı olur.

SMS ve Arama Hatırlatmaları

Sms ve otomatik telefon aramaları hem müşterilerinize hem de size randevu saatini hatırlatır, ve böylece randevu kontrolünü sağlamış olursunuz.

Uygulamadan Randevu Alma!

Müşterileriniz sizi aramadan adınıza özel uygulamadan randevularını kolayaca alabilirler.

Personel Hesabı ile Randevu Alma!

Adınıza özel uygulamanız ile Personeliniz kendi hesabı üresinden müşteri randevusu oluşturabilir.

İnstagram'dan Randevu Alma!

Size özel hazırladığımız web sitesinden, instagram entegresi ile müşterileriniz randevu oluşturabilirler.

Onlie Randevu Alma!

Size özel hazırladığımız web sitesi ve Qr kod bağlantılı sistem ile müşterileriniz randevular oluşturabilirler.

Randevum Cepte
Arşiv Yönetim Özelliği

Özel Form Oluşturma

İşletmelerin belirli ihtiyaçlarına göre uyarlanmış formlar oluşturmasına olanak tanır. Bu, işletmelerin daha verimli ve etkili bir şekilde arşiv yönetimini gerçekleştirmesine yardımcı olur.

Belge Ekleme

Arşiv sistemine belge eklemek, işletmelerin arşivlerini güncel tutmalarına ve ihtiyaç duydukları belgelere kolayca erişmelerine olanak tanır.

Sözleşme Oluşturma

Arşiv sisteminde sözleşme oluşturmak, işletmelerin sözleşmelerini dijital ortamda saklamalarına ve gerektiğinde erişmelerine olanak tanır.

İsim ile belge sorgulama

Müşteri ile ilgili tüm belge ve kayıtların, müşterinin ismi ile birlikte bir araya getirilerek düzenlenmesidir.

Dijital İmza Kaydetme

Dijital imza kaydetmek, işletmelerin dijital olarak imzalanan belgelerin geçerliliğini ve güvenilirliğini sağlamak için gerekli olan önemli bir işlemdir.

Dosyaları Kategori Olarak İndirme

işletmelerin belirli bir kategoriye ait tüm dosyaları tek bir işlemde indirmelerine olanak tanır.

SMS Gönderimi ile Reklamlarınızı Yönetin

SMS gönderimi ile işletmeler, farklı türde reklam yada tanıtım kampanyaları oluşturabilirler. Örneğin, yeni ürün veya hizmetlerin tanıtımı, indirim ve kampanya duyuruları, müşteri memnuniyeti anketleri gibi kampanyalar oluşturulabilirler. SMS gönderimi ile işletmeler, kampanyalardaki katılımları takip ederek bu kampanyaların başarısının ölçülmesi ve hedeflenen kitlenin belirlenmesi sağlanabilirler.

SMS Gönderimi ile Etkinlik Yönetimi

İşletmeler, etkinliklerini duyurmak için çeşitli kampanyalar oluşturabilirler. Örneğin, etkinlik duyurusu, etkinlik programı, etkinlik yeri ve saati gibi bilgiler SMS ile gönderilebilir. Bu sayede, etkinlikleri daha geniş kitlelere duyurabilirler. Etkinlik raporu sayesinde işletmeler, etkinliklerini daha başarılı bir şekilde yönetebilirler. Katılımcı sayısı, katılımcı profili gibi detaylara ulaşarak, etkinliğin başarısının artırılması için gerekli önlemleri alabilirler.

Ön Görüşme Sistemi ile Satış Performansınızı Arttırın

Ön görüşme sistemi, müşterilerinizin ürün veya hizmetleriniz hakkında bilgi almak için ziyaret oluşturmasını sağlayan bir sistemdir. Bu sistem, müşterilerinizin ihtiyaçlarını daha iyi anlamanıza ve onlara daha etkili bir şekilde satış yapmanıza yardımcı olur.

Otomatik Telefon Araması ve SMS Hatırlatmaları

Otomatik telefon araması ve SMS hatırlatması, işletmelerin müşteri memnuniyetini artırmak ve iş süreçlerini verimli hale getirmek için kullanabilecekleri etkili bir araçtır. Otomatik telefon araması ve SMS hatırlatması, müşterilerin randevularını, rezervasyonlarını, ödemelerini, doğun günlerini ve diğer önemli tarihlerini hatırlamalarına yardımcı olur.

Seans Takibi

Randevum Cepte'nin seans takibi özelliği, işletmelerin seanslarını daha verimli bir şekilde yönetmelerine ve hizmetin düzenli kontrolünü sağlamalarına yardımcı olur. İşletmelerin seanslarını daha verimli bir şekilde yönetmelerine ve hizmetin düzenli kontrolünü sağlamalarına yardımcı olur.

Adisyon Yönetimi

Adisyon yönetimi, işletmelerin, ürün veya hizmet siparişlerini kaydetme ve takip etme sürecidir. İşletmeler, müşterilerinin her biri için ayrı ayrı adisyon bilgisi tutabilirler. Bu bilgi ile, müşterilerin geçmiş hesap bilgilerini, siparişlerini ve tercihlerini kontrol ederek, işletmelerin müşterilerine daha iyi bir hizmet sunmasına ve iş süreçlerini daha verimli hale getirmesine yardımcı olur.

Randevum Cepte Diğer Özellikler

Seans Takibi

Müşterilerinizin aldığı hizmetler hakkında bilgi edinmenize ve bu bilgileri kullanarak müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı

Senet/Alacak Yönetimi

İşletmelerin müşterilerinden tahsil etmeleri gereken tutarları takip edip, yönetmelerine yardımcı olur.

Kasa Yönetimi

İşletmelerin nakit, kredi kartı ve diğer ödeme yöntemleriyle yapılan tüm işlemleri takip edip, yönetmelerine yardımcı olan bir özelliktir.

Personel Yönetimi

İşletmelerin, personel bilgilerini, performanslarını ve izinlerini takip etmelerine ve yönetmelerine yardımcı olan bir özelliktir.

Ürün Stok Yönetimi

Ürün stok yönetimi özelliğiyle, ürün stoklarının tüm süreçlerini takip edin, sipariş edin, teslim alın ve satın alın.

Şube Yönetimi

İşletmelerin birden fazla şubenin randevularını ve operasyonlarını tek bir platform üzerinden yönetmelerine yardımcı olan bir özelliktir.

Adınıza Özel Uygulamanız İle İşletmenizi Yönetin!

İşletmenizi yönetmek, zaman ve çaba gerektiren bir iş olabilir. Ancak, adınıza özel bir uygulama kullanarak, bu süreci daha verimli ve etkili hale getirebilirsiniz.
  • Müşterilerinizi takip edebilir, siparişlerinizi yönetebilir ve müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
  • Ürün ve hizmetlerinizi takip edebilir, fiyatlandırmanızı yönetebilir ve stoklarınızı kontrol edebilirsiniz.
  • Personelinizi takip edebilir, performanslarını değerlendirebilirsiniz.
  • Randevularınızı yönetebilir, oluşabilecek tüm sorunları uzaktan çözebilirsiniz.